Еміль Вернер. Фото: Skoda
Вперше серійні Шкоди в версії RS почали продаватися в 2000 році, і з тих пір по світу розійшлося 200 тисяч таких автомобілів. До речі, 100 тисяч з них - це Octavia RS третього покоління, що випускається з 2013-го.
П ерепрошіть «мізки», REVO і APR, stage 1, stage 2 і «ось це все». Ви напевно чули подібний набір слів від фанатів продукції концерну Volkswagen. Особливо яскраво звучить ця мантра з вуст власників «заряджених» Фольксвагенів і, звичайно, Шкод. У чеській компанії тримають ніс за вітром і підтримують настрій клієнтури, регулярно піднімаючи віддачу турбомотора на Октавії RS. Після поновлення дволітрова «четвірка» видає 230 сил, але вона вже не вінець сімейства Octavia. Зустрічайте: Skoda Octavia RS 245!
Як випливає з назви, двигун 2.0 TSI отримав надбавку в 15 л.с., а крутний момент збільшився на 20 Н • м (до 370 Н • м). Чи не REVO Technik, звичайно, але і цього вистачає, щоб у лифтбека і універсала розгін до 100 км / год скоротився на одну десяту секунди - до 6, 6 і 6, 7 с відповідно. Максимальна швидкість обмежена електронікою на 250 км / ч. Базова коробка передач - шестиступінчаста "механіка". А замість колишнього шестидіапазонна «робота» DSG з'явився преселектів з сімома передачами (теж з мокрими зчепленнями). Правда, Skoda Octavia RS 245 не може наздогнати рестайлінговий 245-сильним хетчбеком Volkswagen Golf GTI performance, якому потрібно менше 6, 4 с для набору першої сотні.
Спортивні крісла з обробкою шкірою і алькантарою - базове оснащення. За додаткову плату Octavia RS 245 оснащується мультимедійним комплексом Columbus з 9, 2-дюймовим дисплеєм (WLAN, LTE, Apple CarPlay, Android Auto), системою моніторингу сліпих зон і поперечного трафіку ззаду, асистентом руху з причепом.
Octavia RS 245 за замовчуванням комплектується механічним блокуванням диференціалу, але на цьому відмінності по ходової частини від 230-сильних «ер-есок» закінчується. Рульове управління, пружини і амортизатори, стабілізатори поперечної стійкості не зазнали змін. Втім, як і гальмівні механізми з плаваючими скобами. В якості опції доступні електроннокеровані амортизатори DCC. Дебют версії RS 245 відбудеться в березні 2017 року на Женевському автосалоні.