Audi A4 седан B8 рестайлінг Седан - модифікації і ціни
Оновлена Audi A4 дебютувала в рамках Франкфуртського автосалону у вересні 2015 року. Ауді А4 в кузові B9- це вже п'яте покоління всім полюбилася моделі. Зовнішній вигляд автомобіля майже не зазнав змін, на перший погляд може здатися що це все ще минуле покоління, однак седан обзавівся новими фарами, вони виглядають більш незграбно і стрімко, задні ліхтарі теж "примружилися", разом зі світлотехнікою змінилися і бампера, а також решітка радіатора.
У салоні Audi A4 змін набагато більше, варто відзначити повністю нову передню панель. У ній дефлектори воздуховодов вишикувалися в рівну лінію, новий важіль коробки передач, доопрацьований блок управління кліматичною установкою і винесений окремо екран мультимедійної системи.
Розміри Audi A4
Нова Audi A4 трохи збільшилася в розмірах у порівнянні з минулим поколінням, тепер її розміри становлять: довжина 4726 мм, ширина-1842 мм, висота-1427, колісна база-2820 мм, дорожній просвіт-120 мм.
В основу Audi A4 лягла платформа MLB другого покоління, завдяки їй вдалося скинути майже 120 кілограм у порівнянні з кузовом B8. Крім того, спереду і ззаду Ауді А4 красуються новенькі п'ятиважельна підвіски, а за додаткову плату пропонуються регульовані спортивні амортизатори, вони на 10 мм нижче стандартних, а при включенні спортивного режиму зменшують дорожній просвіт ще на 13 міліметрів.
Двигуни Audi A4
Audi A4 володіє найширшим спектром силових агрегатів, дизельні, бензинові, з маленьким і великим об'ємом, кожен знайде собі відповідний варіант.
Вісім здвоєних поперечних ребер решітки радіатора покриті хромом. Спереду, ззаду і з боків кузова Ауді С8 можуть бути нанесені логотипи з назвою моделі або двигуна.
Салон Audi S8 2012 року відрізняється майстерною обробкою. Ексклюзивна оббивка багатопозиційних спортивних крісел з сріблястою прострочкою, вставки у верхній частині приладової панелі сталевого кольору, селектор КПП, обтягнутий матеріалом з вуглеволокна - всі ці деталі ефектно підкреслюють інтер'єр седана. Підрульові пелюстки перемикання передач Ауді С8 2013 року оброблені покриттям «під алюміній».
Замість «атмосферников» V6 FSI і V8 FSI встановлені шестициліндрові TFSI об'ємом 3 літри з безпосереднім уприскуванням палива, забезпечені приводним нагнітачем. У новій «шістки» два ступені форсировки: 272 л.с. і 333 л. с. Помітно підвищилися технічні характеристики Audi Q7: розгін до 100 км / год тепер займає 6.9 секунд у топового варіанту компресорного мотора. За рахунок оптимізації конструкції трилітрового дизеля при колишньої віддачі в 240 л. с. у Audi Q7 TDI знизився витрата палива, а також скоротилися викиди вуглекислого газу в атмосферу. Задля досягнення більшої економічності не останню роль відіграє восьмиступінчастою автоматична коробка передач, яка прийшла на зміну шестидіапазонною трансмісії.