Ремонт Рульовий Рейки Ауді А6

1/51

Знімаємо рейку з авто. При течі зазвичай вона виглядає ось так брудно, якщо є можливість то відмити її на мийці з хімією перед розбиранням.

2/51

Шестигранником на 6 відкручуємо болти трубок. Часто ці болти під шестигранник бувають зірвані, як було у мене, довелося відкручувати ці болти зубилом. Можна використовувати трубний ключ.

4/51

Знявши трубки, відкручуємо хомути пильовика, знімаємо пильовик. Відмиваємо начисто рейку, якщо не зробили це раніше, отвори попередньо затикаємо чистою тканиною.

5/51

Через отвір в торці рейки для кріплення до кузова, за допомогою керна або викрутки легкими ударами трохи вибити з корпусу рейки внутрішній циліндр, потім витягнути його.

8/51

Відкручуємо гайку, що кріпить поршень на штоку.

9/51

Виймаємо поршень, запам'ятовуємо, що шайби стоять з двох сторін.

10/51

Відкручуємо болти кришки наполегливої механізму.

11/51

Виймаємо пружину, наполегливу шайбу, притискне кільце і упори.

12/51

Помічаємо гострим інструментом положення двох половинок рейки відносно один одного (червоні стрілки), відкручуємо чотири болта, що з'єднують половинки рейки.

13/51

Роз'єднуємо половинки рейки, виймаємо шток рейки.

14/51

У корпусі рейки запрессована обойма з сальниковим вузлом, її необхідно вибити. Для цього виготовити вибивач, щоб вона по діаметру проходила в отвір, позначене червоною стрілкою, але впиралася в сальник (зелена стрілка). З підручних засобів у мене ідеально підійшла по діаметру головка з набору інструментів.

16/51

Сальникова вузол: обойма, старий сальник, новий сальник.

17/51

Відкручуємо два болти корпусу золотникового вузла.

18/51

Знімаємо корпус, не забуваємо про шайбу.

19/51

Виймаємо золотниковий вузол.

20/51

Виймаємо сальник, він легко запресований, і кільце ущільнювача.

21/51

Підходящої оправкой Випрессовиваемие сальник з корпусу.

23/51

Рейка в розібраному стані.

24/51

Вміст ремкомплекта.

25/51

Запресовувати підходящої оправкой в корпус золотника новий сальник з комплекту.

26/51

Похожие страницы: