1/51
Знімаємо рейку з авто. При течі зазвичай вона виглядає ось так брудно, якщо є можливість то відмити її на мийці з хімією перед розбиранням.
2/51
Шестигранником на 6 відкручуємо болти трубок. Часто ці болти під шестигранник бувають зірвані, як було у мене, довелося відкручувати ці болти зубилом. Можна використовувати трубний ключ.
4/51
Знявши трубки, відкручуємо хомути пильовика, знімаємо пильовик. Відмиваємо начисто рейку, якщо не зробили це раніше, отвори попередньо затикаємо чистою тканиною.
5/51
Через отвір в торці рейки для кріплення до кузова, за допомогою керна або викрутки легкими ударами трохи вибити з корпусу рейки внутрішній циліндр, потім витягнути його.
8/51
Відкручуємо гайку, що кріпить поршень на штоку.
9/51
Виймаємо поршень, запам'ятовуємо, що шайби стоять з двох сторін.
10/51
Відкручуємо болти кришки наполегливої механізму.
11/51
Виймаємо пружину, наполегливу шайбу, притискне кільце і упори.
12/51
Помічаємо гострим інструментом положення двох половинок рейки відносно один одного (червоні стрілки), відкручуємо чотири болта, що з'єднують половинки рейки.
13/51
Роз'єднуємо половинки рейки, виймаємо шток рейки.
14/51
У корпусі рейки запрессована обойма з сальниковим вузлом, її необхідно вибити. Для цього виготовити вибивач, щоб вона по діаметру проходила в отвір, позначене червоною стрілкою, але впиралася в сальник (зелена стрілка). З підручних засобів у мене ідеально підійшла по діаметру головка з набору інструментів.
16/51
Сальникова вузол: обойма, старий сальник, новий сальник.
17/51
Відкручуємо два болти корпусу золотникового вузла.
18/51
Знімаємо корпус, не забуваємо про шайбу.
19/51
Виймаємо золотниковий вузол.
20/51
Виймаємо сальник, він легко запресований, і кільце ущільнювача.
21/51
Підходящої оправкой Випрессовиваемие сальник з корпусу.
23/51
Рейка в розібраному стані.
24/51
Вміст ремкомплекта.
25/51
Запресовувати підходящої оправкой в корпус золотника новий сальник з комплекту.
26/51