Чіп Тюнінг Шкода Октавія

Чіп-тюнінг Шкода Октавія 1.8TSI

Чіп-тюнінг Шкода Октавія 1.8TSI

Ні, він просто "розтискає" заздалегідь дефорсований двигун Oktavia RS | A5 | A7 | Tsi. І ось чому:

Різні двигуни на різні автомобілі

Будь спроектований заводом-виготовлювачем двигун в своєму заводському вигляді має запас по потужності від 10 до 40 і більше відсотків у порівнянні з цим же двигуном, але вже встановленим на Шкода Октавія . Дуже часто силовий агрегат встановлюється не тільки на певну марку, а й на автомобілі стороннього виробника. З огляду на особливості конструкції, вузлів і агрегатів, максимальна потужність встановленого двигуна знижується, щоб відповідати конкретним вимогам.

З метою зниження податків

Багато виробників налаштовують потужність нижче максимально допустимої заради зниження оподаткування. Наприклад, потужні двигуни від Мерседеса, встановлені на корейських або американських автомобілях можуть звести нанівець маркетинговий хід виробника по підвищенню надійності бюджетного авто за рахунок непомірно високого дорожнього податку. Потрібен надійний авто з низькою витратою палива і гуманним податком. Дефорсірованіе моторів розв'язує цю задачу. Чіп тюнінг повертає спочатку закладену потужність інженерами на заводі, без обмежень

Відповідність класу автомобіля

Обмеження потужності що маркетингова міра впливу на стимуляцію продажу автомобіля, як в своєму ціновому сегменті, так і в більш високому класі. Автомобіль премімум сегмента продається дорожче своїх аналогів нижче класом, у яких інший "комфорт-пакет" і занижена потужність двигуна.

Дотримання норм екології

Третій, четвертий, п'ятий, шостий класи токсичності є найбільш потужною зброєю, спрямованим на зниження потужності двигуна. Система каталітичного нейтралізатора в парі з системою рециркуляції ОГ знижує кількість шкідливих викидів в атмосферу, нарівні з іншими інструментами автовиробника щодо зниження потужності.

Похожие страницы: