Ауді 80 Ремонт Карбюратора

При довготривалої експлуатації, карбюратор не потребує регулярному промиванні зовні. Необхідність виникає тільки в разі сильного забруднення рухомих механізмів, і то лише в тому випадку, якщо в результаті забруднення порушиться свобода рухливості деталей, також очищення карбюратора потрібно провести перед налаштуванням або ремонтом.

При внутрішньої прочищення можна користуватися пензликами або ганчірками , оскільки в жиклери можуть потрапити нитки, щетинки і волокна. Бажано використовувати спеціальні засоби і рідини з чищення і догляду за карбюратором. Коли карбюратор почищений, можна приступити до регулювання.

Приступаємо до регулювання приводу заслінки дроселя, в першу чергу потрібно перевірити натяг троса.

Трос не повинен провисати, а й сильно натягнутий бути не повинен, тому що надмірно натягнутий трос не дає можливості повністю закритися. Щоб натягнути або ж послабити натяг, треба відрегулювати привід.

відрегулювати карбюратор ваз 2109Ключем на «13» слід тримати гайку наконечника на оболонці троса, а другим ключем потихеньку відкручувати контргайку на пару оборотів.

Після можна починати виставляти потрібну відстань від наконечника регулювальної гайки і карбюратора.

Педаль газу повинна бути відпущена - при повністю натиснутій педалі заслінка повністю відкрита.

Тепер открученную раніше контргайку потрібно затягнути.

Для того, щоб зробити регулювання приводу повітряної заслінки, з повітряного фільтра потрібно зняти кришку. Після починаємо перевіряти хід тяги в оболонці. У тому випадку, якщо привід правильно відрегульований, то при «втопленою» ручці приводу повітряна заслінка повинна відкриватися повністю.

Якщо у вас щось не так, то потрібно відрегулювати. Важіль слід повністю провернути, щоб заслінка відкрилася повністю.

відрегулювати карбюратор ваз 2109Ручку приводу заслінки потрібно «утопити».

Беремо пасатижі, ними треба витягнути трос з «сорочки», після чого болт потрібно затиснути назад.

Починаємо регулювати пусковий пристрій, точне регулювання можна виконати тільки на знятому карбюраторі, користуючись підстроюванням зазорів. Щоб зробити регулювання карбюратора не знімаючи його - знадобиться тахометр.

Починаємо, перше, що потрібно зробити, це зняти корпус повітряного фільтра, потім до упору витягується рукоятка приводу повітряної заслінки. Запускаємо мотор. Саму заслінку потрібно відкрити викруткою приблизно на 1/3 її повного ходу . Крутимо регулювальний болт, треба домогтися 3200-3400 об / хв., Після заслінку відпускаємо.

Тепер, при ослабленій контргайці, крутимо гвинт викруткою: потрібно щоб частота обертання була 2800-3000 об / хв. Ну, і все, тепер слід затягнути гайку, а корпус фільтра поставити на місце.

Щоб відрегулювати холостий хід, двигун потрібно прогріти до робочої температури, також потрібно включити потужні споживачі електрики, можна включити фари або грубку . Беремо викрутку, з її допомогою потрібно обертати гвинт «якості», щоб виставити максимальні оберти.

Тепер, користуючись гвинтом «кількості», потрібно зменшити обороти до такої позначки, яка на 50-100 більше, ніж повинно бути на холостому ходу.

Як відрегулювати карбюратор ваз 2109 регулювання приводу повітряної заслінки регулювання приводу повітряної заслінки регулювання приводу повітряної заслінки


Дома по канадской технологии от компании СтройдомUA.
Похожие страницы: