​Витрата моторного масла на 10 тисяч пробігу?

Хороші моторні масла

- забезпечують чистоту деталей двигуна від заміни до заміни;

- мають високу термічну і термоокислювальну стабільність;

- високі протитифозних властивості;

- не роблять корозійного впливу;

- високу стійкість до старіння;

- забезпечують холодний пуск;

- сумісні з ущільненнями і каталізатором;

- малу піноутворюваність;

- малу летючість.

Оригинальный iPad Вы можете купить тут по самой выгодлной стоимости на сегодняшний день.

При перевірці рівня масла природне запитання, який виникає у більшості автомобілістів - куди ж воно зникає і чи все в порядку з «серцем» нашого автомобіля - двигуном. Більшість автолюбителів вважають нормою якщо не доводиться доливати масло від заміни до заміни (між мітками на щупі min і мах зазвичай 1 літр), тобто якщо ви взяли для себе термін заміни масла кожні десять тисяч кілометрів, то ваш автомобіль, точніше двигун, візьме не більше 100 грам на 1000 км.

Ні для кого не секрет, що при роботі двигуна, яким ідеальним він не був би, певну кількість масла згоряє. У будь-якому двигуні втрати масла все одно будуть що б ви не робили, наша головна задача домогтися мінімальних, оптимальних для нашого мотора втрат - якщо проводити долив, то мінімальний. Тобто наблизиться до ідеального режиму роботи мотора, при якому втрати відбуваються тільки від згоряння залишків на стінках циліндрів. А з такими втратами нічого не зробиш, на жаль, таке вже в нашого масла призначення - покривати всі внутрішні поверхні двигуна плівкою і не допускати сухого тертя. Масляна плівка згорає в циліндрі разом з паливною смесью.Такім чином, витрата масла є абсолютно природний процес.

Виробники чесно вказують витрата масла при роботі двигуна, але при цьому трохи лукавлять, вказуючи максимальний можливий. Наприклад, компанія Ауді в інструкції по експлуатації однієї популярної моделі вказала витрата масла 1 літр на 1000 км. Як вам?! Що буде з нашим гаманцем в такому випадку? З життя - При нормальній роботі більшість двигунів їдять (витрачають) 100-200 грам масла на кожні 1000 км.

Причини витрати моторного масла в двигуні внутрішнього згоряння:

перевищення максимального рівня масла (високий рівень масла в двигуні) призводить до його більшої витрати, через викидання надлишків через вентиляцію картера;

невідповідність моторного масла, рідке масло згорає набагато швидше, ніж густе. Так, наприклад сезонне масло в нагрітому стані стає рідким як вода, що призводить до підвищення його витрати. Всесезонне ж залишається густим, витрата масла зменшується - особливо це помітно при тривалих поїздках;

всесезонна олива, занадто довго залишається в двигуні, злегка розріджується, втрачає в'язкість, і відповідно підвищується потреба в доливці;

ваша манера водіння. При високих оборотах двигуна збільшується витрата масла. Це особливо помітно при експлуатації нового авто, двигуна з повним навантаженням. Так, під час обкатки двигуна потрібно трохи більше мастила, ніж після, при нормальній роботі.

можлива негерметичність (текти), перевірте, чи немає масляних слідів на моторі;

дефект двигуна. Дефект маслос'емних ковпачків, занадто великий зазор між направляючої клапана і стрижнем клапана, дефекти поршневих кілець (знос), пошкодження стінки циліндра (вироблення) внаслідок природного зносу або задирака поршня.

Перевищення максимального рівня масла.

Рівень моторного масла в двигуні вище норми (норма - між відміткою min і max на щупі) - збільшення обсягу, тиску масла в двигуні - викид зайвого моторного масла через вентиляцію картера. Все це призводить до збільшення витрат - втрати моторного масла, утворення нагару на днище поршнів, внутрішньої поверхні камери згоряння, передчасний вихід з ладу вихлопної системи, вихлопні гази стають більш токсичними - СО ... Ну і чисто практичний питання - навіщо купувати моторного масла більше ніж потрібно для заміни ?!

Можлива негерметичність (текти масла).

Найпростіше на перший погляд, легко що виявляється - причина витрати моторного масла - текти. В принципі все зрозуміло - якщо масло на двигуні, треба міняти прокладки, сальники і пішло і поїхало. Найпоширеніші причини витікання моторного масла з двигуна:

Моторне масло - базове масло і набір присадок надають базового масла необхідні властивості.

Самі: Заміна моторного масла

Причини згоряння масла: застосовується масло не підходить за параметрами до даного двигуна; знос маслос'емних ковпачків; знос поршневих (маслоз'ємних) кілець; вироблення циліндрів; високий тиск картерних газів.

Прокладка клапанної кришки;

Прокладка головки блоку циліндрів (ГБЦ);

Сальники розподільного вала і колінчастого вала (-ів);

Прокладка піддону картера;

Задній сальник колінчастого вала (на вході коробки передач);

Прокладка під масляним фільтром.

Прокладка клапанної кришки.

Клапанна кришка розташована в верхній частині мотора. Текти через прокладку клапанної кришки цілком невинна, тобто кількість минає моторного масла мінімальне.

Похожие страницы: